برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پژوهشگران حوزه سلامت قوانین مالکیت فکری را می‌آموزند

در این دوره ۱۶ وبینار با محور حوزه سلامت برگزار می‌شود. این وبینارها با همکاری کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه کانون پتنت ایران، آشنایی با مباحث مالکیت فکری، پتنت ابزاری برای حفاظت از فناوری‌های نوآورانه، ثبت اختراعات حوزه سلامت، جستجوی پتنت، آشنایی با پایگاه  patentscope، آشنایی با پایگاه Lens، گیاهان دارویی و دانش سنتی، مسیر ملی حفاظت از اختراعات، مسیرهای حفاظت از اختراعات در خارج از ایران، معرفی سازمان‌ها و دعاوی حقوقی، معرفی کانون پتنت ایران و نحوه ثبت درخواست در پورتال کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موضوعاتی است که در این رویداد به آن پرداخته می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در این سری از وبینارها می توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت کانون پتنت ایران برای ثبت نامم اقدام کنند. این دوره از وبینار شهریور ماه و دهه اول مهرماه برگزار می‌شود.

اطلاعات لازم در خصوص این وبینارها، توسط دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، به مراکز علوم پزشکی کشور ابلاغ شده و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز، همچون تقویم آموزشی، کد و لینک ثبت‌نام را از طریق واحدهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و یا مراکز آموزشی خود اخذ کنند. در صورتی‌که شرکت‌کنندگان از قبل عضویتی در پرتال کانون پتنت ایران نداشته باشند، پیش از اقدام به ثبت‌نام در وبینارهای آموزشی باید در پرتال کانون پتنت عضو شوند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  طرح شهید احمدی روشن حمایت از نخبگان برای رفع مشکلات کشور است