برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

«ره نشان» با هدف رفع نیاز شرکت‌های بزرگ برگزار می‌شود

سومین دوره از مسابقات «ره نشان» در پنج محور در زمینه حل مسائل صنعتی ۳۰ شرکت بزرگ توسط یک موسسه کارگزار بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

این رویداد مساله محور در زمینه حل مسائل صنعتی ۳۰ شرکت بزرگ برگزار می شود.«ره نشان» که با شعار «خودتو دست کم نگیر؛ دست به کار شو» در محورهای «آب محیط زیست»، «هوشمندسازی»، «حمل و نقل»، «انرژی» و «زیست فناوری» برگزار می شود.

دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته های فنی مهندسی و علوم پایه می توانند در مسابقه «ره نشان» شرکت کنند.

 برترین تیم ها از مزایای ۲ طرح شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان بهره مند خواهند شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی، راهبری تخصصی شرکت ها، تیم سازی، بهره مندی از امتیاز نخبگی بنیاد ملی نخبگان، اعطای جایزه نقدی به برگزیدگان از مزایای شرکت در این مسابقه به شمار می رود.

شرکت های صنعتی که قرار است تیم های برگزیده در آنها مشغول به کار شوند متعهد هستند که تا پایان پروژه در راستای رفع نیازشان مبتنی بر تحقیق و توسعه، از تیم ها حمایت کنند.

فراخوان این دوره از مسابقه و رویداد «ره نشان» برای ثبت نام و انتخاب حوزه تخصصی از ۱۴ تا ۲۵ شهریور است؛ علاقمندان می توانند از طریق سایت rahneshan.ir اقدام کنند.همچنین اوایل مهرماه مسابقه به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته اول دی ماه، جشن پرتاب  و اعلام نتایج تیم های برگزیده و ادامه همکاری با شرکت ها خواهد بود.

  ارتقای ایمنی محیط‌های صنعتی با تجهیزات نانویی

 سومین دوره مسابقات «ره نشان» به صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند اخبار این دوره از مسابقه را از کانال تلگرامی  @rahneshan_ir

پیگیری کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)