برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

فراخوان پژوهشگران محیط زیست و مهندسی برای توسعه ایده‌ها

به گزارش روز دوشنبه صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این ششمین فراخوان صندوق برای حمایت از فناوران و پژوهشگران کشور در این حوزه است،  پژوهشگران از ابتدای مهرماه سال جاری تا ۱۵ آذر ماه برای ارسال طرح‌های پژوهشی خود فرصت دارند،  طرح‌های ارسال شده پس از داوری و ارزیابی برای حمایت مصوب می‌شوند.

در مجموع فراخوان‌های چهارم و پنجم کارگروه‌های فنی و مهندسی و محیط زیست، تغییرات اقلیم و سلامت ۴۹۵ طرح پژوهشی به صندوق ارسال شد که تا کنون ۱۴۷ طرح مصوب شده است و مابقی نیز در حال بررسی هستند.

بر اساس این گزارش کارگروه‌های گوناگونی مانند علوم پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم و علوم زیستی، هنر و معماری، مدیریت و علوم اقتصادی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علم در صندوق فعال هستند،  هر کارگروه در طول سال ۳ فراخوان‌برای حمایت از طرح‌های پژوهشی محققان کشور منتشر می‌کند تا با ایجاد فضایی رقابتی زمینه مناسبی برای فعالیت‌ پژوهشگران فراهم شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تحصیلات می‌تواند موجب تعدیل اثر منفی سن بر حافظه معنایی شود