برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

هتل ترنج کیش برای خوش پسندان

معرفی تور کیش هتل ترنج

هتل ترنج نخستین هتل دریایی کشور محسوب می شود و در کل خاورمیانه نظیر ندارد. بهترین نمونه ی آن در جهان، هتل های دریایی مالدیو و کارائیب است. اتاق های هتل درون آب ساخته شده و بدون آسیب زدن به طبیعت و محیط زیست جانوران آبزی و بومی، گردشگران را میهمان طبیعت کرده است. اتاق ها در کنار هم، طرح یک ترنج را شکل داده اند و به همین مناسبت نام هتل نیز برگرفته از این طرح ایرانی-اسلامی است. آرامش، دنجی و منظره زیبایی که از روی اسکله و روی تراس های هر اتاق دیده می شود، چندان رویایی و باورنکردنی است که آن را با هیچ سفر دیگری برابر نمی کند. تور کیش هتل ترنج در کل سفرهای داخلی نظیر ندارد.

امکانات هتل ترنج کیش

اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج روی آب قرار گرفته و تراس های آن به سمت خلیج بیکران فارس باز می شود. در زیر هر واحد اقامتی، شیشه هایی قرار گرفته که می توان حرکت آبزیان و آب های مواج را از درون اتاق خود تماشا کرد. این بخشِ از اتاق ها عموما برای کودکان جذابیت زیادی دارد. تامین انرژی اتاق ها از طریق پیل های خورشیدی است که بر سقف ها نصب شده است. حفظ اکوسیستم و رعایت نکات محیط زیستی در هتل ترنج اهمیت زیادی دارد.

از دیگر امکانات تور در هتل ترنج می توان به سالن اسپا، ماساژ، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، خانه بازی کودک، مزون، آتلیه عکاسی، لاندری، آژانس و امکان اجاره خودروست. در ضمن به دلیل دور بودن هتل از مراکز خریدِ مرکز شهر، ترنسفر هتل نیز در روز دو نوبت میهمانان را تا مرکز شهر هدایت می کند.

برای مقایسه قیمت هتل ترنج با دیگر هتل های پنج ستاره کیش کلیک کنید:

تور کیش

رستوران های هتل ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش تنوع بی نظیری دارد. این رستوران ها از نظر کیفیت غذا، تنوع خوراک و همچنین محیط و فضای رستوران ستودنی اند. رستوران «تاج» به کل روی آب قرار گرفته و رستوران «خورشید» نیز با پنجره های شیشه ای در کفِ آن، چشم اندازی از زیر آب را از آن خود کرده است. رستوران ساحلی «گلف» نیز برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. از نظر طراحی رستوران ها دکوراسیونی شیک و مدرن با رنگ های شاد دارند و همگی پیوند عمیقی با دریا و نمای کلی ترنج و اتاق هایش برقرار کرده اند.

  عرضه ۸۵۰ هزارتن روغن پایه در بورس منتظر دستور ستاد تنظیم بازار

کیفیت غذا در رستوران های ترنج مثال زدنی است. از آنجا که این هتل به صورت هافبرد رزرو می شود و به میهمانانش صبحانه و نهار رایگان ارائه می کند، کیفیت آن نزد میهمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع غذاهای سنتی، محلی، دریایی، کبابی، فست فود و غذاهای ملل در رستوران ها سرو می شود. هر یک از این بخش ها برای یک وعده غذایی اختصاص یافته است و بعضی از آن ها نیز شب ها پاتوق میهمانان برای غذا و نوشیدنی است.

ویلاها و سوئیت های هتل ترنج

هتل ترنج کیش 100 ویلا و 5 سوئیت را از آن خود کرده است. واحدهای اقامتی به کمک مسیر اسکله به طول یک کیلومتر به هم راه پیدا می کنند. برای رفت و آمد بین اتاق ها، رستوران ها، لابی و سایر بخش ها از ماشین های گلف استفاده می شود و سرویس دهی به اتاق ها نیز از طریق همین ماشین های لوکس و روباز است. البته بیشتر میهمانان ترجیح می دهند روی اسکله پیاده روی کنند.

واحدهای اقامتی روی آب تنوع دارند. سوئیت های فلت 40 متری، اتاق یک خوابه رویال 60 متری، اتاق های VIP دو خوابه 120 متری همگی بر روی آب قرار گرفته اند. فاز دوم هتل ترنج که در ساحل قرار گرفته هنوز در دست احداث است. واحدهای اقامتی دارای مینی بار، اینترنت رایگان و خدمات متناسب با هتل های پنج ستاره است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)