برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی

سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه در اطلاعیه ای خطاب به پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته»  نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ اعلام کرد: براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

براساس این اطلاعیه، همه پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه جامع‌ علمی ‌– ‌کاربردی مراجعه کنند و سپس با دردست داشتن مدارک مندرج در این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.    

همچنین در این اطلاعیه یادآوری شده است که همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه کنند. ثبت نام نکردن در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی  می شود.  

سازمان سنجش آموزش کشور مدارک لازم برای ثبت‌نام  را ۶ قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت،  یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت و اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، وزارت بهداشت یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن اعلام کرد.

  فشار خون بالا خطر مرگ ناشی از کووید ۱۹ را افزایش می‌دهد

همچنین داوطلبان برای ثبت نام باید اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال)  به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسوول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)، اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و  مدرکی که وضعیت نظام وظیفه متقاضیان را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند (برای برادران) را داشته باشند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)