برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پایان‌نامه‌های مهاجرتی حمایت می‌شوند

به گزارش روز سه شنبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  رصدخانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف با اعلام فراخوان حمایت از پایان نامه‌ و رساله‌های تحصیلات تکمیلی حوزه مهاجرت، قصد دارد ضمن توسعه پژوهش‌ها و مطالعات در این حوزه تصویری روشن از وضعیت مهاجرتی و جابه‌جایی‌های بین‌المللی دانشجویی ارائه دهد.

موضوعاتی مانند مهاجرت های بین المللی در حوزه جابجایی تحصیلی دانشجویان، مهاجرت‌های کاری و اقتصادی، مهاجرت های اجباری و پناهجوئی و همچنین مهاجرت‌های محیط زیستی و اقلیمی حمایت مالی و پژوهشی از سرفصل‌های حمایتی این فراخوان است.

بر اساس طرح حمایتی از پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ضمن برخورداری از خدمات مشاوره پژوهشی و دسترسی به آمارهای مهاجرتی، تا سقف ۴ میلیون تومان حمایت دریافت می‌کنند.

همچنین دانشجویان و پژوهشگران مقطع دکتری، ضمن برخورداری از حمایت‌های مشاوره‌ای و آماری از حداکثر ۸۰ میلیون ریال حمایت مالی برخوردار می‌شوند، بر اساس شرایط و میزان توانمندی‌ها برگزیدگان همچنین از امکان مشارکت برای منتشر کردن مقاله‌های بین‌المللی و استخراج گزارش‌های تحقیقاتی بهره‌ می‌برند.

علاقمندان می‌بایست طرح تحقیقاتی را به همراه توصیه نامه از استاد راهنما و یا مشاور به همراه سوابق کاری و تحصیلی را به رصدخانه مهاجرت ایران [email protected] ارسال کنند،  ظرفیت این فراخوان محدود است و امکان ثبت درخواست تا زمان تکمیل ظرفیت امکان‌پذیر خواهد بود.

دریافت رساله‌های دکتری به تعداد ۴ رساله است  و تا دی ماه ۹۹  فرصت داشته وبرای پایان نامه های کارشناسی ارشد به تعداد ۳ پایان نامه و تا آذر ماه در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  عرصه مقابله با کرونا به نمایش وحدت عناصر حاکمیت نظام تبدیل شد