برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور از سال ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان کارشناسی ارشد و موسساتی که در زمینه دوره های فراگیر فعالیت دارند، می‌رساند، براساس مصوبه جلسه آبان ماه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، برای آخرین بار در سال ۱۳۹۹ پذیرش به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور  انجام می گیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از سال ۱۴۰۰ این نوع پذیرش با توجه به مغایرت با «قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» لغو می شود و هیچ موسسه ای مجاز نیست برای داوطلبان دوره های فراگیر برگزار کند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) از چهارشنبه پنج آذرماه ۹۹ در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ۱۸ آذرماه مهلت ثبت نام داشتند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی منصوب شد