برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

جزییات ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور اعلام شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور، معصومه حسینی افزود: این آزمون در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و ایلام برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: آزمون دوره سی و چهارم نیز در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه مراکز مجری برگزاری آزمون دوره سی و چهارم متعاقبا اعلام می شود، تاکید کرد: متقاضیان شرکت در سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۳ تا ۲۵ دی ماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون   http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام کنند.

وی زمان دریافت کارت آزمون را از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه اعلام کرد .

حسینی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون دکتری ۹۹ روز پنج شنبه نهم مرداد ماه با رقابت حدود ۱۷۰ هزار داوطلب در ۶۰ شهر کشور برگزار شد و بعد از اعلام نتیجه اولیه، ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تسهیلات ویژه تردد اتباع عراقی در ایران تمدید شد