برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری آزمون‌ها و تجمعات علوم پزشکی در اسفندماه لغو شد

به گزارش روز یکشنبه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ علی اکبر حقدوست با صدور نامه ای اعلام کرد که امتحانات علم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی که قرار بود هشت اسفندماه جاری برگزار شود، لغو شد.
وی تاکید کرد که تاریخ برگزاری امتحان پذیرش دستیاری نیز که قرار بود ۱۵ اسفندماه برگزار شود، اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور هم امروز خبر از تغییر تاریخ آزمون دکتری سال ۹۹ داد. تاریخ برگزاری این آزمون که قرار بود نهم اسفند ماه برگزار شود به ۲۸ فروردین سال ۹۹ موکول شد. 

تجمعات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال لغو شد

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از لغو تمام تجمعات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه جاری خبر داد.

حقدوست با ابلاغ نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد که تمام همایش ها و تجمعات دانشجویی در تمام دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان اسفندماه لغو شود.
در ادامه این نامه آمده است که کلاس های درس تئوری در استان های پرچالش تر یا دارای موارد آلودگی تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد که شامل استان های تهران، البرز، قم، گیلان، مازندران، همدان، اراک، قزوین، اصفهان و گلستان است.

سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز روز گذشته از لغو تمام اردوها، گردهمایی ها، المپیادها و اجلاس های دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

بیماری کرونا علایمی مشابه بیماری آنفلوآنزا دارد و برای پیشگیری از ابتلای به آن، پزشکان و متخصصان توصیه کرده اند که افراد از دست دادن و روبوسی خودداری و در حد توان از ماسک استفاده کنند.

  قیمت مرغ به ثبات می‌رسد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)