برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید ۹۹ آغاز شد

داوطلبان پذیرش در دوره بدون آزمون کاردانی نظام جدید نیم سال بهمن ماه ۹۹ که قصد تحصیل در دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات غیردولتی غیرانتفاعی دارند، از امروز – یکشنبه ۱۴ دی ماه – با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این مهلت تا چهارشنبه ۱۷ دی ماه ادامه دارد.

با توجه به مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ پذیرش از طریق سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه انجام شود.

پذیرش در این مرحله بر اساس ظرفیت خالی مانده رشته محل‌های نیم سال اول و نیم سال دوم مرحله مهرماه انجام می شود. بنابراین در فهرست رشته محل‌های این مرحله، رشته محل‌هایی با پذیرش در نیمسال اول و دوم (مطابق پذیرش مهرماه) مشاهده می‌شود. اما در این مرحله تفاوتی در انتخاب رشته محل نیمسال اول یا نیمسال دوم وجود ندارد و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی (بهمن ماه) خواهد بود.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو

هر متقاضی مجاز است با توجه به رشته تحصیلی، یکی از کد رشته‌های امتحانی متناسب با دیپلم خود را که در جدول شماره چهار دفترچه راهنمای ثبت‌نام مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مشخص شده است، انتخاب کند.

متقاضیانی که به هر دلیل در رشته‌ای غیر از رشته متناسب با دیپلم خود در این مرحله از پذیرش ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده و پذیرفته شوند، قبولی آنان در هر مرحله‌ای از تحصیل که باشند «لغو» تلقی و حق هیچ گونه ادعایی ندارند.

  دلگرمی امروز به سفیدپوشان نظام سلامت دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش ایرنا، پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید یک بار در تابستان امسال انجام و نتیجه نهایی آن در مهرماه اعلام شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)