برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۲۵ فروردین؛ مهلت ثبت‌نام مجدد در آزمون ارشد پزشکی

به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار می شود که بنا بر اطلاعیه پیشین مرکز سنجش آموزش پزشکی هرگونه تغییر در این آزمون هفته نخست اردیبهشت ماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

از این رو، با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از روز ۲۵ فروردین تا ۲۷ فروردین ثبت نام یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

با توجه به این که ﺳﺘﺎﺩ ﺍﺩﺍﺭی ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ است، ﺍﻓﺮﺍﺩی ﮐﻪ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻣﻌﺪﻝ ﺍﮐﺘﺴﺎﺑﯽ ﻭ ﺻﺪﻭﺭ ﻓﺮﻡ ﻣﺮﺑﻮﻁﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻣﻌﺪﻝ ﺍﮐﺘﺴﺎﺑﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ.

همچنین برای ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺩﺍﻭﻁﻠﺒﺎﻥ دوباره در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مهلت دیگری برای اعلام معدل در سامانه ارائه می شود.

متقاضیان استعداد درخشان، در صورت ایجاد هرگونه تغییر در روند موجود، اطلاعات لازم را از طریق سامانه مرکز سنجش پزشکی دریافت کنند.

با توجه به اعلام مراجع مربوط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور ماه برای کمک به داوطلبان، تمامی مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ قابل انجام است.

هر نوع تغییرات در این آزمون از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  نخستین دوره شتاب‌دهی تیم‌های استارتاپی حوزه سالمندان برگزار می‌شود