برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حضور ایران در جلسه اتحادیه صندوق‌های ضمانت صادرات کشورهای اسلامی

به گزارش صندوق ضمانت صادرات ایران، بیستمین جلسه هیأت مدیره اتحادیه بین‌المللی صندوقهای ضمانت صادراتی کشورهای اسلامی موسوم به «اتحادیه امان» بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

صندوق ضمانت صادرات جمهوری اسلامی ایران که در اجلاس مجمع عمومی اتحادیه امان در سال ۲۰۱۹ برای دو سال به عضویت هیأت مدیره اتحادیه نائل آمده است به همراه صندوقهای ضمانت صادرات کشورهای مصر، اردن، قزاقستان، ترکیه و مؤسسات چند جانبه ICIEC وابسته به بانک توسعه اسلامی و مؤسسه ضمان کویت، اعضای هیأت مدیره این اتحادیه را تشکیل می‌دهند.

در این جلسه ضمن تصویب صورتجلسه اجلاس ۲۰۱۹، دبیر کلی اجلاس از ترکیه به مؤسسه ضمان کویت منتقل شد. همچنین سید آرش شهرآیینی «عضو هیأت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران» به نمایندگی از این صندوق، در جلسه هیأت مدیره اتحادیه حضور یافت.

او تصویب صورت‌های مالی سال ۲۰۱۹ و بودجه ۲۰۲۰، بررسی وضعیت بحران کرونا بر عملکرد اعضا، ایجاد جایزه اتحادیه امان برای مؤسسات موفق در عرصه بیمه اعتبار صادراتی، تشکیل کمیته‌های سه گانه برای رصد بخشهای صدور کوتاه مدت، بلند مدت و سرمایه گذاری و تأسیس دبیرخانه دائمی اتحادیه را از دیگر تصمیمات این جلسه عنوان کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تولید نرم‌افزار حسابداری برای شرکت‌ها و استارتاپ‌ها