برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تمدید مهلت دریافت کارت آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا ۱۵ مرداد

به گزارش روز سه شنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان به منظور تکریم پزشکان شرکت کننده در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای آخرین بار تا ساعت هشت صبح ۱۵ مرداد ماه تمدید شد.

بر اساس این اطلاعیه، پزشکان داوطلب می توانند با مراجعه به سایت و تکمیل فرم خوداظهاری کارت خود را دریافت کنند. با توجه به ضرورت ارسال اسامی افراد مبتلا به ویروس کرونا دست کم ۲۴ قبل از آزمون به دانشگاه های مجری، این زمان تمدید نخواهد شد.

۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر در چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، ثبت‌نام کردند.

برای دریافت کارت لازم است فرم خود اظهاری توسط داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال شود. (برای حفظ سلامت تمام داوطلبان این فرم باید با دقت پر شود.) برای تمام افرادی که مبتلا به کرونا هستند مکانی جداگانه در نظر گرفته می شود.

داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز هستند، می‌توانند از طریق تکمیل مدارک، نقص مدرک خود را ارسال و پس از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

تعداد حوزه‌های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان‌ها و چهار مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. همچنین حوزه‌های شهر تهران از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  شروع دور جدید بارش‌ها از روز جمعه