برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تعویق آزمون استخدامی را بررسی می‌کند

به گزارش روز جمعه ایرنا، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: علیرغم مطالبه داوطلبان، متاسفانه سازمان امور استخدامی کشور چندین هزار نفر را در بلاتکلیفی و استرس رها کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان ‌نماینده مردم، در کنار مذاکرات شفاهی و مکاتبه رسمی، موضوع را از طریق کمیسیون اصل نود پیگیر شدم. خبر خوب آنکه یکشنبه آینده، این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره برگزاری هشتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی، گفت: حدود ۵۶۰ هزار نفر در این آزمون ثبت نام‌کرده اند که از این میان بیش از ۳۸ هزار نفر جذب می‌شوند و این تعداد جدای از آمارهای جذب نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت است که ثبت نام و جذب آن به صورت جداگانه صورت خواهد گرفت.

«علی اله قنبری» افزود: ۲۸ دستگاه در این آزمون حضور دارند و بیشترین سهمیه استخدامی مربوط به وزارت آموزش و پرورش است که بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان برای آزمون را نیز به خود اختصاص داده است و پس از آن وزارت کشور قرار دارد.

این مقام مسوول گفت: سازمان ملی بهره‌وری با ۶ سهمیه استخدامی کمترین میزان سهمیه در آزمون هشتم را دارد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  بخشودگی جریمه تامین اجتماعی به دانش‌بنیان‌ها تعلق گرفت