برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد پزشکی از ۲۵ فروردین

معاونت فرهنگی-دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند یا داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده‌اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و همچنین داوطلبانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش در زمان یاد شده اقدام کنند.
این مهلت تمدید نخواهد شد.
براساس این اطلاعیه، داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند یا دریافت نکرده‌اند باید درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه http://sanjeshp.ir قسمت تماس با ما – دسته بندی: پشتیبانی سایت – به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کنند.  
طق این اطلاعیه واحد ذیربط پس از بررسی، حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه پاسخ لازم را ارائه خواهد کرد تا داوطلبان بتوانند در زمان اعلام شده ثبت نام کنند.
 همچنین افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده ولی به دلایل مختلف (به جز اتمام مهلت) قادر به ادامه ثبت نام نشده‌اند، کد پیگیری خود را به سامانه ارسال کنند. همچنین افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی کد پیگیری دریافت نکرده باید کد پیگیری خود را از طریق درگاه پرداخت سداد، دریافت و سپس به سامانه ارسال کنند.
براساس این اطلاعیه افرادی که بر اساس تذکر بند -۳-۱ دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون باید از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام کنند، می‌توانند تا تاریخ ۲۷ فروردین ۹۹ انصراف دهند.
آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ قرار است در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار شود.
زمان‌های ذکر شده بر اساس آخرین تقویم مرکز سنجش آموزش پزشکی است و در صورت لغو یا تعویق زمان آزمون‌ها اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

  جهانگیری: درآمدهای گردشگری می‌تواند بخشی از نیازهای ارزی و اشتغال را مرتفع کند

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)